søndag 14. februar 2010

Nyoppusset stol og bord

Som jeg har fortalt tidligere har jeg holdt på med oppussing av litt forskjellig i det siste. Blant annet et bord og en stol, de er nå ferdig. :) Stolen var tidligere brun med litt malingsflekker og bordet var hvitt, men bordplaten var delt i to så jeg måtte lime og sparkle - det førte igjen til at jeg måtte male.

Det første bilde her ble tatt på kvelden som dere ser, ikke spesielt bra lys men. Prøvde først å plassere møblene under det lille vinduet i stuen, men det ble for trangt å ha det der..


Så da måtte jeg splitte dem, desverre! Stolen står nå ved siden av det lille vinduet..



..Og bordet har fått plass i hjørnet mellom sofaene..



Er ganske fornøyd, morro med noe "nytt" i hvertfall.



Ha en fortryllende morsdags-, valentines- og fastelavenskveld!! Og Norge har fått sin første OL-medalje i 2010, sølv til Emil Hegle Svendsen!!! Det var morro! Gleder meg til fortsettelsen!
Klem




2 kommentarer:

  1. Heisann, og takk for koselig kommentar inne hos meg, det gjorde at jeg fant denne flotte bloggen som jeg ikke har vært innom før...Kjempekoselig :)Fint bord og stol du hadde malt, veldig koselig med bordet mellom sofaene.
    Ønsker deg ei fin uke
    Klem

    SvarSlett
  2. Hei!
    Takk for at jeg fikk lov å kikke på den fine bloggen din. Her var det utrolig masse fint! Så kul stolen blei!! Passsa veldig bra inn hos deg. Godt å se at de gamle tinga fra gården har kommet til et rettere element =) Du er jaggu flink!! Gleder meg til å komme å se =)
    Hilsen Lise

    SvarSlett