torsdag 18. februar 2010

Gjenbruksfunn

Jeg var på et gjenbruksmarked her om dagen og da fant jeg noen småfine ting! Kromkakeformer har jeg faktisk letet etter en stund, så jeg må si meg veldig fornøyd med det funnet. Den gamle mandelkvernen har jeg faktisk tenkt å bruke. Jeg har en ny og "moderne" mandelkvern fra før, men den er jeg absolutt ikke fornøyd med, jeg tror det gamle gode er best :)

Kromkakejernet kommer jeg nok aldri til å ta i bruk, men kanskje ha det til pynt..vi får se!
Jeg fant også et gammelt kamera, tror kanskje jeg kan bruke det til å pynte opp med - må bare prøve meg litt frem.


Disse gamle pepperkakeformene jeg fant er geniale, morro med litt andre figurerer enn de typiske nå fortiden. :)
Ha en fortsatt fin kveld!!
Klem

2 kommentarer:

  1. Hei!
    Så koselig at du stakk innom blogge min. Mye fint her hos deg! :)
    Heldig med funnene fra bruktmarkedet... jeg tror du har rett i at de gamle mandelkvernene er best.
    Ha ei fin helg videre! :)

    SvarSlett
  2. Gjenbruk er tingen....gøy å se flere bloggere som er opptatt av det. Koselig blogg du har;o) Klem fra Maliva

    SvarSlett