fredag 12. februar 2010

Magasinoppbevaring

Har fått ei gammel kasse for en stund tilbake. Slik så den ut før.


Den var fin da også, men jeg syns ikke fargen i treverket passet helt inn her hos meg. Den var mye gulere enn på bilde! Har derfor malt den hvit :) Har planer om å ha noe tekst på den også, men det tar jeg etterhvert!

Den er ikke helt tørr enda, derfor står den på papir, var så ivrig etter å få den opp i stua :) min tolmodighet er ikke mye å skryte av!
Jeg er fornøyd! Deilig å få en egen kasse til bladene mine!!
En annen ting jeg er veldig fornøyd med er at i dag begynner OL!!!!! Det er helt fantastisk, det har jeg gledet meg til LENGE!!! I tillegg har vi ny STOR tv(den syns godt her i stua - det ække så kult men), det blir knallbra!
Ha en strålende OL-dag!
Klem


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar