torsdag 25. februar 2010

En skjønn liten gyngestol

Vi tok en tur på skeidar her om dagen og da kom jeg over denne herlige gyngestolen til barn. Selvfølgelig måtte lillegutt få en slik, han hadde fått penger til bursdagen som enda ikke var brukt(helt utrolig at de pengene har holdt så lenge).

Da vi kom hjem og mannen min hadde skrudd sammen stolen, fant vi plutselig lillegutt(13 mnd) stående på stolen og gynge frem og tilbake. Pappas kommentar: "Han MÅ jo bare bli snowboardstjerne". Helt utrolig hva sånne små kan, jeg blir stadig overrasket av hans påfunn og ikke minst av alt han klarer. Fremskritt hele tiden!

Denne nydelige stolen pynter opp stuen synes jeg, også er den jo til å bruke ikke minst :)


Ha en fin kveld!!
Klem

3 kommentarer:

  1. Så søt gyngestol! Tipper den blir populær... Helt utrolig hva våre søte små helt plutselig kan! Blir imponert over de, og ikke minst oppfinnsomheten deres
    Ha en fortsatt fin fin kveld

    SvarSlett
  2. Å, den var kjempefin! Moro for de små å ha noe på sin egen størrelse;)

    Fin blogg du har:)

    Klem

    SvarSlett
  3. Den gyngestolen var helt nydelig! :)
    Har en på 13 måneder jeg også, og kan helt klart se for meg ham stående stående oppi en slik stol, hehe. Det er en herlig alder.

    Ha en riktig fin helg.

    SvarSlett