mandag 18. januar 2010

Gamle ting

Jeg var så heldig å få noen skikkelig fine gamle ting fra min svigerinne, Lise! Hun er fra gård og der gjemmer det seg mye digg :) Vi var på tokt her om dagen og jeg fikk lov til å ta med meg noe hjem!! Tusen takk Lise!!!!

Noen gamle rustne nøkler..

Et søtt lite decilitermål :)

En godt brukt sjarmerende kakeboks.


Gamle melkeflasker, saltdrøsse, 2 søte kopper og en skjønn liten skål(syns ikke så godt på dette bilde)..


I tillegg har jeg fått et bord, en stol, vaskefat m/mugge, en trekasse og mye mer...Skikkelig heldig var jeg!! Viser dere noen bilder av restene seinere, må vaske og ordne litt først :) Så nå har jeg mange prosjekter på gang. GØY!!! ;)

1 kommentar:

  1. oioi! heldiggris!

    takk for kjempefint bidrag i utfordringen på nib!

    SvarSlett