søndag 10. januar 2010

En liten omvisning...

Her får dere se de først bildene fra huset vårt :) Y



Vi kjøpte huset vårt i juli 2009 og brukte juli, august og september på å pusse opp. Vi pusset opp stue, bad, 1 soverom, korridoren og gangen. Det er fortsatt en del som gjenstår, men sånn er det vel når man har hus...alltid noe å ta tak i :) men det er bare morro!!


Jeg har mange oppussings prosjekter på gang, blant annet en sjenk og et hjørneskap som står i kjelleren til maling. Etterhvert skal tv-benken og et vitrineskap få noen strøk med penselen.



De fire første bildene er fra stua.


Og tilslutt er et lite stilleben fra kjøkkenet :)

Og da er jeg endelig i gang med min egen blogg! Gleder meg ellevilt til fortsettelsen!!!
Jeg er BITT av bloggbasillen, og jeg digger det!!!! ;)
Y

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar