mandag 11. januar 2010

Badet mitt

Da vi kjøpte huset vårt i sommer var det helt nødvendig med totalrenovering av badet. Og min kjære mann har gjort alt av oppussing, bortsett fra strøm og rør. Det skal sies at jeg er gift med en skikkelig handyman(veldig fornøyd med det!)!







Som dere sikkert skjønner av bildene er dette et lite bad, men det funker foreløpig fint når vi bare er tre :)


Vi hadde en skikkelig lang diskusjon på valg av farge på baderomsinnredningen og min mann fikk overtalt meg til å ta disse mørke dørene(angrer litt, hadde nok blitt fint med hvite og ;) ).




Det var noen smakebiter fra mitt bad!
Klem fra Edel Marie ;)

2 kommentarer:

  1. Hei! Fant deg NIB.
    Så fint bad du har. Synes det var fint med de mørke dørene jeg. En fin kontrast til ellers alt det hvite.
    Her er også Hus-oppussing det store prosjekt for tiden. Vi tok over 12 desember 09. og her er masse å gjøre. Men som du også sier, er det bare Morro(og litt kostbart) :)
    Blir spennende å følge på deg. Et koselig hjem ser det ut til å være.

    Ha en fin uke videre
    Hilsen fra Kristin*

    SvarSlett
  2. Koselig bad! Det er deilig med nyoppusset bad!
    Jeg kom også inn via NIB.

    SvarSlett