torsdag 21. januar 2010

Detaljer fra gangen.

Her skal dere få en liten titt inn i gangen i huset mitt. Det er en lang smal gang(korridor) med dører til alle soverom, bad og kjøkken :) Litt begrenset hva man kan gjøre ut av den, men litt pynt har den fått ;)


Disse skjønne bildene har min svigerinne laget til meg!! Hun er utrolig kreativ og flink!! Masse fine og gamle knapper på disse bildene.

Her er det en liten sittebenk med kurver under. Og dette speilet har jeg laget(som mange andre her inne også har gjort ) av en gammel sprosse som lå i hagen her og et spesialbestillt speil fra glassmesteren. Ønsker meg en liten lampe på veggen over kurven, men det får vi ta etterhvert...



Elsker disse hjertene fra home and cottage!


Dette speilet er fra skeidar :) Har et svakt hjerte for engler..

Mer har jeg faktisk ikke i gangen, det er noen små tomme vegger her og der, men kan jo ikke fylle opp alt på en gang med hensyn til mannen min...jeg blir jo ikke rik av å være hjemmeværende med barn :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar